علاقه مندی (0)
تماس با ما
04142026311
ساعت کاری
9 الی 21

درباره ما

نویسنده: مدیریت سایت

-درباره ما :
فروشگاه آنلاین روز کالا( ruzkala ) با واردات مستقیم انواع کالاهای مورد نیاز مصرف کنندگان شامل شوینده ، بهداشتی و غذائی به منطقه آزاد تجاری ، صنعتی ارس ، با برندهای معتبر از کشورهای همسایه و برخی کشورهای اروپایی در نظر دارد محصولات استاندارد ، با کیفیت وبا قیمت مناسب را بدست مصرف کننده برساند .
فروشگاه ما سعی دارد با پشتیبانی آنلاین وخدمات رسانی به موقع رضایت مشتریان را جلب نموده و در تامین نیازهای آنها پیشقدم باشد .
- قوانین و مقررات : این سایت تابع قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده میباشد .
- قوانین ثبت سفارش :
امکان خرید بدون ثبت نام در سایت وجود ندارد . اگر عضو سایت نیستید میتوانید در کوتاهترین زمان با وارد کردن مشخصات مورد نیاز ، در سایت ثبت نام نموده و از خدمات آن بهره مند شوید .
ثبت سفارش در فروشگاه RUZKALA در تمام ساعت شبانه روز و تمام روزهای هفته امکان پذیر میباشد . لیکن دقت داشته باشید که امکان لغو و یا ویرایش سفارش حداکثر دو ساعت پس از سفارش مقدور خواهد بود .
- نحوه پرداخت :
پرداخت مبلغ سفارش فقط بصورت اینترنتی و حسابهای معرفی شده از طرف مدیریت سایت مقدور بوده و ثبت سفارش تلفنی و یا شبکه های اجتماعی فروشگاه مجاز نمیباشد .

- نحوه ارسال سفارش :
ارسال سفارش از طریق پست انجام میگیرد و بمدت 4 الی 7 روز بدست مصرف کننده می رسد .
سفارشات بعد از ساعت 12 روز چهارشنبه و همچنین روز پنج شنبه و جمعه ، در روز شنبه بسته بندی و ارسال میشود.
بدلیل ارسال محوله ها از طریق پست در صورت مشاهده هرگونه آسیب فیزیکی در بسته بندی از دریافت آن خودداری نمائید .

- انصراف از خرید :
طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک در هر معامله از راه دور حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف از خرید خود بدون تحمل جریمه و ارائه دلیل دارد و تنها هزینه تحمیلی برای مصرف کننده ، هزینه باز پس فرستادن کالا میباشد .
ماده ۳۸ – شروع اعمال حق انصراف درصورت فروش کالا، از تاریخ تسلیم کالا به مصرف کننده میباشد و تامین کننده مکلف به پرداخت مبلغ در اسرع وقت است . توضیح : حق انصراف مصرف کننده در مواردی که شرایط خاص بر نوع کالا حاکم است اجرا نخواهد شد
شرایط فروشگاه برای تعویض :
تعویض کالا زمانی امکان پذیر است که کالا از بسته بندی خود خارج نشده و هیچگونه آسیب و ایرادی در کالا پس از دریافت مشتری ایجاد نشده باشد و محموله فقط در بسته بندی فروشگاه قابل عودت خواهد بود .
ماده39 – در صورتی که تامین کننده بدلیل عدم موجودی کالا نتواند به تعهد خود عمل نماید با ید مبلغ دریافتی را به خریدار باز گرداند
ماده 40 – در صورت توافق بین تامین کننده و مصرف کننده معرفی و ارسال کالای مشابه از طرق تامین کننده مقدور است .
- حریم خصوصی :
کلیه اطلاعات ثبت شده توسط مشتری در سایت فروشگاه محرمانه تلقی شده و فقط برای فروشگاه قابل دسترس خواهد بود .